HTML

A jobb klikkről kirugottak gyülekező helye

Mindenkit várok ide aki úgy érzi.hogy nem megfelelően kezelték bejegyzését a jobb klikken.

Friss topikok

  • elgondolkodo: Veled vagyok..! (2009.02.06. 03:44)
  • elgondolkodo: És akkor; kuruc.info/r/9/34078/ (2009.02.02. 01:37)
  • elgondolkodo: Azért nem gyönyörű, hogy azok oktatják a világot a demokráciára, akiknél még a '60-as években is k... (2009.01.25. 12:06)
  • elgondolkodo: Azért UCSACSU, nem panaszkodhatsz, egyedül teleírom a blogodat..! Na jó..! Nem egyedül..! : ) (2009.01.25. 02:53)
  • elgondolkodo: Egyébként az a jó, ha vehemens, különben elalszunk..! Tényleg hol vannak a többiek..? Megkukulta... (2009.01.25. 02:17)

Linkblog

2009.01.18. 23:40 ucsacsu

Kedves kommentelők!

Úgy gondolom, hogy a kulturált gondolat közlés fogalmába se a szitkozódás,se a fenyegetés,valamint egymás minősítése nem tartózik.Kéreti ezt figyelembe venni.

Köszönöm.

Úgy látszik,hogy a blog sokak érdeklődését felkeltette,de a megszólalás még várat magára. Egy óra alatt 96 látogató volt,de bejegyzések ezt nem tükrözik.Kéretik a véleményeket kifejteni ,aranyszájú barátunk szerint "nem kell félni nem fog fájni"

9 komment

Címkék: kérés szelíd

A bejegyzés trackback címe:

https://ucsacsu.blog.hu/api/trackback/id/tr41886435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elgondolkodo 2009.01.20. 23:50:14

Te UCSACSU barátom!

Miért is tiltottak ki (gondolom Pink admin, ki lehetne más,) a Jobb Klikk-ről..?
Ez érdekelne bővebben..!
(Mostanában, nem nagyon követtem , az eseményeket..!)

Aztán, azt mondod, 96-an nézték meg e honlapot,
én speciel még a belinkelt (link) alapján (amit azóta gyosan töröltek szintén,) találtam ide..!
De a többiek, hogy..?
A gúgliba beütve azt írja, nincs ilyen hogy a J.K-ről kirúgottak..!

A 96-nak mi a véleménye mégis a helyzetről..?
És megukultak mind..?
Nincs egy szavuk sem..?

"Ki érti ezt,
ki érti ezt?
Én nem!"
(c. Kft. zenekar)

elgondolkodo 2009.01.21. 12:43:00

UCSACSU..?
Hány látogatónál is tartunk..?

Nem baj, majd teleírom én, ne félj..!
Változtasd a címet, "Elgondolkodó kommentjei"-re..! : )

Azon törd a fejed, hogyan kéne a Jobb Klikk (volt) közönségével tudatni az itteni lehetőséget..!

De tényleg, honnan tudja valaki hogy létezik ez a
Blog..?

Szólni kéne Ciceró-nak, "H"-nak, meg mindenkinek..!

Arma Gedeonka 2009.01.21. 15:49:10

Sziasztok, Bobkó Csaba volnék, a Jobbklikk elképesztő, valahol előre sejtettem én ezt a paranoiát, talán feltűnt, hogy az eredeti szerzőgárda zöme se ír oda régen, de nemcsaka Jobbklikk nem reagál a napi és egyre inkább történelmi jelentőségű (katasztrofális) eseményekre, hanem a Fidesz sem. Nem tudom, mikor jön el a pillanat, hogy szegények felébrednek, hogy már nincs meg a közvéleménykutatási többségük, amiért amúgy se dolgoztak meg, meg a kutya se törődik velük.
Az nem mentség, hogy hülye az apparátus, ez Orbán bűne, ő formálta saját képmására a bagázst, nehogy a végén még ő panaszkodjon, hogy az udvartartása zárja el a való világ hiteles infóitól.
A finesz menthetetlen, engem nem érdekel. A haza még mindig fontos.

Arma Gedeonka 2009.01.21. 15:51:12

Mellesleg kinek mi volt a bűne, amiért kitiltották ezek a senkik? Emlékeztek, én sajnáltam, hogy nincs politikusokat és közgazdászokat kiirtó neutronbomba. Hány héttel előztem meg a koromat, most, amikor Obama beiktatásának napján némelyik bank 60%-ot esik, nem fognak velem bélyeget kiadni?

keresem a választ 2009.01.21. 16:42:50

Kedves Gedeonka, indok mindig van, nem tudtad?
Legfeljebb komolytalan.
Vagy nem következetes az indok gyártója.
De van elég önbizalma, hogy érvényesítse.
Meg moderátora.

Én pl. arra is keresem a választ, hol a határ a szólásszabadság és a kirekesztésre okot adó kijelentések között.

Békeidőben és háborúban, külön-külön.
Olyan illúziókkal, hogy demokráciában, nem is érdemes foglalkozni.

A Fidesznek lassan kopik, valóban a népszerűsége.
Jobb elemzők szerint, a 2010-es választásokig kitart annyira, hogy ezt még meg tudják lovagolni sokan.

ucsacsu 2009.01.21. 18:22:53

@keresem a választ: keresem a választ
Megtisztelsz, hogy egyáltalán válaszolsz a felvetésre. Az újszerű neokonozás úgy került elő, hogy szép lassan elkezdődött a jobb klikken a kommentelők lassú megdolgozása. Ugye Orbán Viktor megjárta ámerikát utána kezdődött az atlantista gőzhenger. Valamint a „Grúzszabadság harc” idején a mindenkinél hevesebb kritika nélküli Orosz ellenesség. Toltuk Ukrajnát, háborús készülődést vizionáltak a fiúk az Orosz vs Ukrán határra, és már hallani vélték pesten újra a az Orosztankok csörömpölését. Mindezt miért is ,mert a az atlantisták úgy gondolják hogy ez a megoldás az ország bajaira. Pedig nem ez a megoldás A mi Viktorunk elrikkantotta magát, hogyaszondja adócsökkentés kell a magyarnak mért is ?Nem mindegy ,hogy az elbocsátott dogozó után mekkora adót, TB. képzésjárulékot, alkalmazotti adót nem fizet be? De mindegy, ha nincs termelés, akkor vagy kevesebb időben foglalkoztat vagy elbocsát. Akinek van reménye arra nézve, hogy tavaszig át vészeli valahogy az embereivel a pangás idejét és lesz lehetősége folytatni a munkát az megtartja az embereket. Akinek nincs az elbocsát, innen alulról nézve olyan mélynek látszik a válság, hogy el se képzeled ,nem az újságokat kell olvasni ,hanem a vállalkozókat megkérdezni. Ők, hogy ők hogy látják a dolgot egészen ijesztő híreket, hallanának, Bezár, összébb húzódik, kivonul veszteséget csökkent. Ma Magyarországra pénzt senki nem mer hozni, belpolitika bizonytalan a gazdaság vállság nélkül is a béka alatt. Eladható magyar termék szinte nincs, ami van annak a hasznát más, viszi el. Vezető politikusain leamortizálva, és akkor Viktor adót csökkent, Navracsics úr álmoralizál. Tehát, a neokon= atlantista , atlantisták azt hiszik, ha a Fidesz szekerét tolják nekik fütyöl majd a rigó. Rigó az van, sőt lesz, de a fütty elfog maradni, mert a maszoposok eladják még addig.
Ui: mert nem úgy fütyültem ahogy fútták.

elgondolkodo 2009.01.22. 00:12:09

Hú! most kezhetem előröl.
Valamiért törlődöt, egy hosszú írásom.
Felrobbanok!
Már nem is tudom mit írtam.

Először is üdvözöllek Kedves Csaba!
A jobbakat utolérte, a neokon gőzhenger. A Fideszbe nyomulnak, hogy átvegyák a hatalmat, és mindegy legyen melyik párt győz, a zsidó lobbi uralkodjon.
Mint ahogy az usá-ban, ugyan ez a tészta.
Trólai falovak, Szabók, Böszörményi-Nagyok, meg ki tudja kicsodák képében.
Borzasztó elvtelen gálástalan törtrtő figurák.

Szólni kéne valahogy Orbánnak, Navracsicsnak, hogy ébredjenek, mert ezek szép csendben, átveszik a hatalmat, és aztán, nézhtnek.

Kérdésedre, engem Szabó Pink Admin, azért zárt ki konkrétan, mert mentorát Nógrádi György háborús hiéna moszados neokont, egy írásomban, Eichmann-hoz hasonlítottam.
Érdekes, hogy előbb még mentegette, csak mikor a héja rászólt, utána törölt, olyan mondvacsnált ürüggyel hogy én rá mondtam volna.
Meg a másik gazember Rostoványi dékán szavát issza.

Az ördögbe, az előbb sokkal jobban folaltam össze.

A Fideszt szerintem azért korai lenne leírni, főleg, ha ezek miatt jobb lenne a sajtójuk a végén.
Egyébként mond meg mit lehet itt csinálni, mikor a szánkig ér a sz@r?
Hallod, már az országot is elzálogosítják.

elgondolkodo 2009.01.22. 00:14:45

Nem értem mi ez a link a végén?

elgondolkodo 2009.01.22. 00:40:43

Ja, nem tudom mondtam-e, a medve nevű libsi, - aki Szabó Márk védhetetlen álláspntját támogatta, a gázai vérfürdő idelyén,- a "Szombat" fórumán, azzal dicsekedett, hogy a "fidesznáci" honlapon, beépített "agitpropja" van.

Mit gondoltok ki lehet az?
süti beállítások módosítása