HTML

A jobb klikkről kirugottak gyülekező helye

Mindenkit várok ide aki úgy érzi.hogy nem megfelelően kezelték bejegyzését a jobb klikken.

Friss topikok

  • elgondolkodo: Veled vagyok..! (2009.02.06. 03:44)
  • elgondolkodo: És akkor; kuruc.info/r/9/34078/ (2009.02.02. 01:37)
  • elgondolkodo: Azért nem gyönyörű, hogy azok oktatják a világot a demokráciára, akiknél még a '60-as években is k... (2009.01.25. 12:06)
  • elgondolkodo: Azért UCSACSU, nem panaszkodhatsz, egyedül teleírom a blogodat..! Na jó..! Nem egyedül..! : ) (2009.01.25. 02:53)
  • elgondolkodo: Egyébként az a jó, ha vehemens, különben elalszunk..! Tényleg hol vannak a többiek..? Megkukulta... (2009.01.25. 02:17)

Linkblog

2009.01.22. 07:26 ucsacsu

Jó napot!

 Ez azt jelenti, hogy jó napot.

Kezd a blog  felpörögni, tegnap 196 látgató volt, a bejegyzések, vélemények, száma még mindig kevés. Pedig biztos van véleménye mindenkinek. Kéretik kifejteni, nincs moderálás egyedül a jó modor.

 Dodó?

Ha akarsz csinálj más nick nevet.

 

13 komment

Címkék: biztatás

A bejegyzés trackback címe:

https://ucsacsu.blog.hu/api/trackback/id/tr75894882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

keresem a választ 2009.01.22. 22:18:44

Érdekes Ucsacsu,
az utóbbi (3) három bejegyzésed mostanság jelent csak meg a blogon, pedig a dátumok szerint már jóval előbb keletkeztek.
Ezt a késleltetést! Hogy mire képes a teknika ördöge!
Azt már említettem, hogy nekem nem engedte a megszokott 'kérdés' nicknevemet felvenni a zinda.
Ezért lettem 'keresem a választ'.
Úgy látszik, stílusos lett a nicknevem, bár ezekre a kérdéseimre tuti, hogy nem kapok választ.

elgondolkodo 2009.01.22. 22:38:44

Mire keresed a választ életem..?

keresem a választ 2009.01.22. 22:42:48

@elgondolkodo:

1. miért nem engedte az inda, hogy felvegyem a kérdés nicknevet?
2. miért ma 22 ó után jelent meg csak Ucsacsu 3 legfrissebb bejegyzése?

Egyelőre ezekre.

elgondolkodo 2009.01.22. 23:05:17

Drága Kérdéske!

1. Valószínűleg, már létezik az Indá-n kérdés nick..!

2. Mit tudom én..!
(Fontos ez..? Ha a Blogtulajdonost nem izgatja,
Téged miért érdekel mégis..? Nem mindegy..? Biztos a Szivássy-ék vizsgálták, hogy mehet-e..!)
: )
(Lehet hogy ez, nem is olyan vicces..!)
Hi-Hi..!

ucsacsu 2009.01.23. 14:16:07

@keresem a választ: Valószínűleg én vagyok a béna de tanulok,és tanulok. csak hát adó bevallási időszak van és ugyan a gép előtt kotlok a szemem vörös mint a bagzó macskának de a blogoláshoz már fáradt vagyok,Hülyeséget ( szerintem) nem akarok írogatni így hát inkább hallgatok,csak elolvasom mások gondolatait,amivel van amikor egyet értek ,van amikor másképp látom .DE a jövő héttől már ráérek és bevetem magam a jóba.

Tehetetlen Dodó 2009.01.23. 21:19:21

Szevasz Ucsacsu,
nem is tudtam, hogy ki lettél már tiltva, igaz, az elmúlt napokban én is ritkábban jártam arra, meg erre is. Azt láttam, hogy nemigen írsz oda, de azt hittem, önmegtartóztatásból...

Tehetetlen Dodó 2009.01.23. 21:32:42

Ez ugyan off-topic de:
észleltétek-é, hogy a Magyar Hírlapon pár hete minden cikket lehet kommentelni?
Bár a MH olvasói talán nem reprezentálják a teljes jobboldal keresztmetszetét, azért a kommentekből érdekes tendenciát lehet kiolvasni a "Fidesz vagy Jobbik?" megoszlásról. Nem csináltam konkrét statisztikát, de az ott megjelenő hivatásos küldötteket leszámítva, elég kiegyenlítettnek tűnik a mezőny. A Fidesznek érdemes lenne eltöprengeni kicsinyég ezen.

keresem a választ 2009.01.23. 22:56:53

@Tehetetlen Dodó:
én ma ismerkedtem a neokonokkal, virtuálisan.
Ugyan feltettem egy költőinek tűnő kérdést, de s. k. is nekiláttam a keresésnek.
Elég sok érdekeset is találtam róluk.
Pl.: Gyf., a 'Fercsi' (ő hívja így magát)még 2006. februárjában megköszöni az országnak az Öszödöt(!), meg amit velünk együtt, közösen elért, meg riogat a neokonos Fidesszel....
Aztán találtam egy német pofa honlapján olyan riogatást, hogyha lesz terrormerénylet Németo-ban, azt tuti, hogy a berlini neokonok fogják kiváltani...
Egyenlőre nagyon úgy tűnik, hogy a neokonok valami krampusz szerepet kapnak a jobb- és a baloldal szótárában is.
Úgy tűnik, hogy a német nyelvű oldalak egy részét kb. 2007 óta nem jellemző, hogy frissítenének.
Lehet, hogy itt már kimentek a divatból?
Vagy fedezékbe vonultak volna?

Legjobban Békés Márton meghatározása tetszett.

Tehetetlen Dodó 2009.01.24. 16:41:55

@keresem a választ:
Szerintem nem fontos, kire mondják nálunk, hogy neokon, vagy nem neokon, az egész ügy érdektelen, szinte csak egy szitokszó.
Görény blogján jól foglalta össze "tita" (mintha Arma Gidát hallanánk...) - molnargoreny.blog.hu/2009/01/24/ez_nem_csucs_hanem_rohej - sokkal nagyobb bajoknak nézünk itt elébe, mintsem hogy lényegtelen dolgokon vitatkozgassunk.

elgondolkodo 2009.01.25. 01:23:22

Dodó, Te azt hiszem súlyos tévedésben vagy..!
Nem értelek..! Vagy nem akarod látni, vagy tényleg nem látod, hogy az egyik legnagyobb probléma, a megukat neokonoknak nevező cionisták nymulása..!
Nézd meg, hogy az usa szégyenletes, az izraeli érdekeket az amerikai érdekek fölé helyző, az usá-t a mocskos iraki demokratizálásnak csúfolt népírtásába belerángató zsidó lobb fedőszerve, a neokon..!
Magyrországon a hitgyüli a megfelelője..!

Ha nem látod a megyrországi zsidó nyomulást, nem látsz semmit..!
Az összes új nagy lakótelep mind zsidó kézben van, ide akarnak áttelepedni, ezért vannak a népírtó egészségügyi döntések..!
Pár év, - nem tudom Te hány éves vagy, - és mi leszünk, a palesztinok..!

Ne legyen igazam..!

elgondolkodo 2009.01.25. 01:27:13

Dodó!
A 6/4, meg a 6/5, de az egész döbbenet..!

kuruc.info/r/34/33920/

elgondolkodo 2009.01.25. 01:28:37

Még egyszer mondom, a neokonok, a cionisták trójai falivai..!
süti beállítások módosítása